Meestgestelde vragen

FAQ – Consumenten

Meest gestelde vragen door onze consumenten zijn hieronder beantwoord.

Wat zijn de verzendkosten?

Klik hier voor de actuele verzendprijzen.

Komen jullie ook zelf langs voor verkoop?

Bij afname van minimaal 20 á 30 kg kunnen we ook langs komen met onze eigen koelbus. Dit is niet standaard het geval, neem hiervoor contact met ons op.

Wat zijn de betaalopties?

U kunt betalen met iDeal, Sofort, PayPal, Bancontact, Klarna, ApplePay en via een bankoverschrijving. Bij verkoop op locatie door onze verkoopmedewerker kunt u per pin of contant betalen.

Welke soorten producten hebben jullie?

We maken diverse soorten kaas en traditioneel bereide verse roomboter. Daarnaast verkopen we ook Turks fruit, nootjes, gedroogd fruit en meer.

Hoe kan ik bestellen?

  • Online, rechtstreeks vanuit onzde webwinkel (snelste manier)

  • Whatsapp (dit kan enige vertraging opleveren)

  • Telefonisch via +31615474500

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We hebben helaas geen invloed op de drukte bij de postbedrijven. Via een track & trace link kunt u uw bestelling volgen. Het meerendeel van de bestellingen naar Duitsland, België en Nederland wordt binnen 48 uur geleverd.

Hoe verzenden jullie melkproducten als het gekoeld moet blijven?

We verzenden in speciale EPS dozen met gel packs die geschikt zijn voor voedingstransport. Dit is een duurzame oplossing waarmee we een lage temperatuur kunnen waarborgen gedurende de levering. Deze dozen zijn herbruikbaar. Daarnaast verzenden we ook met koeltassen.

Wat houdt jullie vers garantie in?

Wij staan garant voor de versheid van onze producten. Mocht er onverhoopt toch bedref optreden bij ontvangst, dan vernemen we dat graag per mail of per WhatsApp bericht binnen 24 uur, met foto of video. Na beoordeling krijgt u een nieuw product opgestuurd of krijgt u het berdag van het product retour. 

Hoe lang zijn jullie producten houdbaar?

Ongeopend zijn de kazen bij max. 6 graden houdbaar tot het aangegeven houdbaarheidsdatum op de verpakking. Geopende kazen zijn afhankelijk van de temperatuur(schommelingen) en vochtigheidsgraad beperkt houdbaar. U kunt de houdbaarheid verlengen door het in te vriezen. Dit raden we dan ook aan.

Kan ik mijn producten invriezen?

Ja, zowel onze kazen als ook de roomboter kunt u invriezen.

Mag ik ook langskomen om mijn bestelling op te halen?

Als u online bestelt, krijgt u de optie pakketpost of afhalen, hier kunt u afhalen kiezen.
 



FAQ – Zakelijke klanten

Ik wil groot afnemen, kan dit?

Ja, voor zakelijke afnemers en groothandels hebben we andere prijs- en levervoorwaarden. Neem hiervoor contact met ons op.

Kan ik jullie producten in mijn supermarkt verkopen?

Ja, wilt u als retailer afnemen, dan kan dit uiteraard. We hebben speciaal voor supermarkten andere verpakkingen.

Leveren jullie ook af?

Op basis van de gemaakte afspraken is het eventueel mogelijk dat uw zakelijke bestelling door ons wordt afgeleverd. We hebben koelwagens waarme we

Doen jullie aan private labeling?

Ja, voor diverse grote merken doen we aan private labeling. Ook voor uw merk zou dit een oplossing kunnen zijn. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Mijn vraag staat hier niet tussen, hoe kan ik jullie bereiken?

Via onze contactpagina kunt u ons bereiken.

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies